Nabíjecí stanice výrobní řady i-CHARGE CION, které byly vyvinuty firmou Schrack Technik, jsou průkopníky mobility, která chrání klima. Tyto stanice nabízí správná řešení pro všechna dostupná elektrická vozidla (automobily, motocykly, skútry a jízdní kola) a stanoviště:
Při vývoji nabíjecí stanice i-CHARGE CION byl splněn požadavek na snadné používání. Jednoduchá obsluha v kombinaci s inteligentní logikou nabíjení umožňuje bezproblémové, rychlé a bezpečné nabíjení.
V letošním roce 2021 je k dispozici přibližně přes 500 veřejných nabíjecích stanic pro elektrická vozidla a nabíjecí síť se neustále rozšiřuje.
S novými nabíjecími stanicemi pro elektromobily výrobní řady i-CHARGE investujete do budoucnosti a zajistíte si nejlepší a bezpečné nabíjení, které bude chránit baterie Vašeho elektromobilu.
Dle ČSN 33 2000-7.722 ed. 2 musí být každé nabíjecí místo chráněno vlastním RCD typu B, nebo minimálně typu A, pokud stanice obsahuje vhodné zařízení, které zajišťuje odpojení napájení v případě DC únikového proudu nad 6 mA.
Nabíjecí stanice musí mít podle provedení náležité předjištění. Kvalifikovaný elektrikář provádějící instalaci je povinen zajistit, aby bezpečnostní zpracování splňovalo platné technické požadavky na připojení k veřejným napájecím sítím s provozním napětím do 1000 V a odpovídalo místním podmínkám.
Dále mohou být použity přepěťové ochrany. Doporučujeme použití kombinovaného svodiče třídy I + II (typ 1+2 (B+C))
Pokud nabíjecí proud nepřekročí 16A, trojfázové nabíjecí stanice mohou být připojeny a provozovány také jednofázově. U všech výrobků i-CHARGE lze nabíjecí proud nastavit přes přepínače DIP na řídící jednotce nabíjení.